Zarząd Delta Kurier spotka się z pracownikami i podwykonawcami 21 lutego

Autor: dlahandlu.pl 19 lutego 2018 10:40

Delta Kurier w ostatnich miesiącach nie wypłacała świadczeń dla swoich pracowników,  przez 6 miesięcy nie opłacała także składek ZUS. Pieniądze nie trafiały także do klientów oraz podwykonawców - informuje media jeden z pracowników firmy.

Informacja o zamknięciu działalności została ogłoszona 12 lutego na zebraniu, w którym uczestniczył prezes. Od tej pory ciężko uzyskać jakiekolwiek informacje. 

Kolejne spotkanie w firmie z pracownikami, podwykonawcami oraz wierzycielami firmy nastąpi 21 lutego o godz, 13:00 na ulicy Bacha 2 w siedzibie firmy Delta Kurier.

Zarząd Delta Kurier informował, że "powodem nagłej decyzji o zawieszeniu działalności spółki były nieoczekiwane wydarzenia z ostatnich tygodni: bank zamknął linię kredytu obrotowego, a przy okazji przejął bieżące wpływy spółki (około 400 tys. zł); przedsiębiorcy, z którymi spółka współpracuje, przetrzymują prawie 1,2 mln zł, co pogorszyło bieżącą płynność finansową; w obliczu tych wydarzeń grupa inwestorów z Vesti straciła możliwość dalszego finansowania spółki.

Firma podjęła działania, aby wpłynęły do niej pieniądze z nadwyżki VAT (ok 3 miliony zł), płatności za wykonane usługi od klientów (około 1,5 miliona zł) i zwrot nierozliczonych pobrań (około 1,2 miliona zł). Zebrane w ten sposób środki posłużą do spłaty zobowiązań względem pracowników, klientów, kurierów, przedstawicieli i przewoźników.Prowadzimy rozmowy z inwestorami, aby uzyskać dodatkowe środki, które pozwolą na szybsze, chociaż częściowe wypłaty wynagrodzeń za styczeń 2018."

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8477

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.