"Zdrowa półka" w Netto odpowiedzią na prozdrowotne trendy

Autor: pr 16 marca 2016 11:59

Liczba osób dbających o zdrowie swoje i swoich rodzin stale się coraz zwiększa, trend ten jest bardzo widoczny również wśród naszych klientów – mówi Daniel Grabka, dyrektor Zakupów Netto Polska. Moda na bycie fit, popularność uprawiania sportów, świadome odżywianie to tylko kilka zjawisk świadczących o tym, że zainteresowania polskich konsumentów podążają w kierunku prozdrowotnym.

- W odpowiedzi na to zapotrzebowanie oferujemy naszym klientom szeroki wybór produktów ze „zdrowej półki”, które spełnią wymagania wszystkich zainteresowanych swoją kondycją, samopoczuciem, a przede wszystkim zdrowiem. Na naszej półce zdrowia codziennie znajdą wiele unikalnych, doskonałej jakości artykułów w świetnych cenach, które urozmaicą jadłospis każdej rodziny - dodaje Daniel Grabka.

Na "zdrowej półce" znalazły się m.in. takie produkty jak olej kokosowy, hummus, soczewicawafle ryżowe. W sklepach sieci można kupić także mleko roślinne m.in. ryżowe oraz sojowe – produkty niezbędne zarówno w diecie wegetarian, jak i wegan.

Wywodząca się z Danii sieć Netto ma w Polsce ponad 350 sklepów i zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane