Zencard z ofertą dla branży beauty

Autor: dlahandlu.pl 30 stycznia 2018 14:42

Do 2021 roku branża kosmetyczna ma osiągnąć wartość 20 mld zł. Rośnie też tendencja do korzystania z narzędzi IT, aplikacji czy innych usług technologicznych.

Technologia Zencard pozwala obserwować zachowania zakupowe konsumentów poprzez analizę wartości koszyka i częstotliwość wizyt. Dla właścicieli salonów kosmetycznych jest to bezcenna wiedza, która pozwala trafnie dopasowywać działania marketingowe i sprzedażowe. Rozwiązanie ZenCard ułatwia także cały proces zarządzania komunikacją z klientami, dzięki czemu pracownicy salonów mogą skupić się na pozostałych aspektach działalności biznesu – mówi Jarek Sygitowicz, współzałożyciel firmy ZenCard. 

ZenCard zachęca klientów do częstszych wizyt w salonie, przyznając im punkty lub stemple za zabiegi i nagradzając dodatkowymi benefitami. Dotychczasowa karta lojalnościowa jest wirtualnie umieszona na karcie płatniczej, a naliczanie zniżek odbywa się automatycznie podczas płatności na terminalu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,29

  • Min

    3,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane