Zimowa edycja firmowej kampanii Pepsi

Autor: pr 9 listopada 2016 13:03

Rusza pierwsza zimowa edycja Wyzwania Smaku Pepsi – kampanii, w której konsumenci odkrywają, który napój typu cola bardziej im smakuje. Dotychczas akcje pod banderą legendarnego Wyzwania Smaku zawsze odbywały się w miesiącach letnich. W tym roku Pepsi postanowiło po raz pierwszy sprawdzić, jaki smak uczestnicy badania wybiorą zimą.

Mechanizm badania preferencji smakowych podczas Wyzwania Smaku Pepsi pozostaje niezmienny od samego początku trwania akcji. Podczas Wyzwania uczestnik dostaje do spróbowania Pepsi oraz drugi napój typu cola w nieoznaczonych przezroczystych kubkach. Po wskazaniu bardziej odpowiadającego mu smaku, dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów każdorazowo podawane są w tej samej temperaturze, w takich samych kubeczkach i ze świeżo otwartych puszek. 

W zimowym Wyzwaniu Smaku Pepsi biorą udział intrygujące świąteczne grupy. Swój smak wybierają między innymi wieszający lampki choinkowej czy świąteczni kierowcy… W Wyzwaniu Smaku Pepsi pojawiły się także elfy. W przeciągu najbliższych miesięcy kolejne grupy odkryją, który napój bardziej im smakuje. W zimowej edycji Wyzwania Smaku Pepsi sprawdzi, jaki smak wybieramy, kiedy temperatura za oknem spada. 

Akcja zostanie wsparta przez znanych youtuberów. Przez najbliższe miesiące influencerzy przybliżą nam zimowe Wyzwanie Smaku Pepsi poprzez publikowanie wyników grup za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, YT, Snapchat).

Pepsi tym samym nawiązuje do letniej edycji akcji, gdzie wśród badanych segmentów znalazły się grupy charakterystyczne dla okresu wakacyjnego. W poprzedniej edycji Wyzwania podczas ślepego testu smaku, smak Pepsi najczęściej wybierali uczestniczący w badaniu Plażowicze, Rowerzyści
i Klubowicze (69%). Zaraz za nimi uplasowali się wspólnie Festiwalowicze (63%), Hipsterzy (61%), Plecakowicze (61%) i Motocykliści (61%). Pepsi sprawdziła, który z dwóch napojów typu cola wybrali m.in. sprzedawcy pamiątek (61%) czy kampingowcy (68%).

Reklama jest emitowana w telewizji od wtorku – 8 listopada 2016, poza tym zaplanowano działania w internecie oraz na outdoorze. W spocie promującym zimową edycję Wyzwania Smaku Pepsi pokazano w dowcipny sposób grupy, które deklarują wybór smaku Pepsi. Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych w TV, mediach społecznościowych oraz na portalu YouTube.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja reklam), Deloitte Digital (aktywności w internecie), OMD (zakup mediów), Ewesa (organizacja eventów) oraz Partner of Promotion (działania PR).

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,13

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.