ZM Lumiko o sile spokoju w ogólnopolskiej kampanii reklamowej

Autor: pr 16 listopada 2017 11:12

ZM Lumiko o sile spokoju w ogólnopolskiej kampanii reklamowej fot. materiały prasowe

“Smak spokoju” to nazwa najnowszej ogólnopolskiej kampanii marki mleczarskiej Lumiko, która w największych miastach Polski oraz w Internecie przekonuje, jak ważny w życiu jest spokój i jak wiele można dzięki niemu zyskać.

W zabieganej, pracowitej i stresującej codzienności jest coraz mniej spokoju i błogich chwil odprężenia. Większość ludzi, choć o tym marzy, to na co dzień zdaje się zapominać, że funkcjonowanie na niższych obrotach jest tak samo ważne i potrzebne jak zdrowa dieta, ruch czy sen. Lumiko postanowiło więc przypomnieć jak ważne są chwile wytchnienia w natłoku codziennych wrażeń i że zupełnie niedaleko są takie miejsca, gdzie czas płynie znacznie wolniej, a pracowitość nie ma nic wspólnego z gonitwą i stresem.

Lumiko jako marka pochodząca z Łukowa - miejscowości w województwie lubelskim, doskonale wie, że spokój ducha jest jedną z największych wartości, a w połączeniu z naturą i tradycją, źródłem mądrości, równowagi i zdrowia. Na tle konkurencji wyróżniają ją trzy główne cechy - bliskość, klasyczność oraz naturalność. Przedstawiona w kampanii polska wieś, to ostoja spokoju i miejsce, w którym czas płynie znacznie wolniej - a wszystko to z korzyścią dla mieszkańców i produktów, które tam powstają. Lumiko zachęca, aby każdy spróbował, jak smakuje spokój - “Lumiko - smak spokoju”.

W ramach kampanii Lumiko agencja Dziadek do orzechów przygotowała trzy spoty reklamowe, które będą emitowane do połowy grudnia w mediach społecznościowych, a także najpopularniejszych polskich platformach VOD. Kampania w Internecie została wzmocniona działaniami outdoorowymi. W ośmiu miastach Polski - Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Bydgoszczy, Trójmieście i Szczecinie - pojawiły się billboardy i citylighty, które zabieganym mieszkańcom przypominają o niekwestionowanych zaletach spokojnego życia i pozwalają napawać się sielskim krajobrazem polskiej wsi.

Kampania reklamowa “Smak spokoju” jest pierwszą kampanią Lumiko opartą na nowym brandingu marki, który został opracowany w 2017 roku przez agencję Dziadek do orzechów. W ramach działań rebrandingowych została opracowana nowa strategia komunikacji marki, którą poprzedziły własne badania rynkowe i konsumenckie. Nowe pozycjonowanie marki znalazło także swoje odbicie w elementach komunikacji wizualnej Lumiko. Logotyp został uproszczony i zyskał charakterystyczne kolorowe paski nawiązujące do tradycyjnych ludowych strojów z lubelszczyzny, a nowa linia opakowań produktów przemyca kluczowe wartości marki - bliskość, naturalność czy sielskość lubelskiego krajobrazu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.