ZM Olewnik: Polskość marki zachęca do zakupów

www.portalspozywczy.pl 17 kwietnia 2018 13:09

- Już 7 na 10 Polaków deklaruje kupowanie polskich produktów. Problem pojawia się w momencie zdefiniowania, które z dostępnych produktów są „nasze”, zwłaszcza kiedy brakuje wiedzy o producencie lub widocznego oznakowania - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Zakładów Mięsnych "Olewnik-Bis".

- Znaczenie kraju pochodzenia jest największe w przypadku zakupów produktów spożywczych, przede wszystkim mięsa i wędlin. Jedzenie wywołuje w nas pozytywne emocje, a my jako Polacy uważamy, że polska żywność jest najlepsza, przez co polskość marki zachęca nas do zakupu. Równie ważna jest dziś także wiarygodność producenta, zarówno jeśli o kapitał, jak i miejsce produkcji. Dlatego rządowe programy mające na celu wsparcie i promocję polskich przedsiębiorców są jak najbardziej uzasadnione. Grupa Olewnik to w 100 procentach polski kapitał i firma rodzinna, a nazwisko w nazwie firmy dodatkowo zobowiązuje - dodaje Anna Olewnik-Mikołajewska.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    3,49

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8833

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane