ZM Silesia na Food Show 2017: Trwa wojna ekonomiczna polsko-czesko-słowacka

www.portalspozywczy.pl 16 marca 2017 10:15

- Polskie produkty żywnościowe nie są już tak konkurencyjne cenowo jak 5-10 lat temu. Obecnie podstawowym elementem konkurencji na rynkach zachodnich będzie jak najlepsza relacja jakości do ceny - mówił Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia podczas Food Show 2017 w Katowicach.

Prezes ZM Silesia był uczestnikiem debaty plenarnej "Żywność - najlepsza wizytówka promocyjna Polski".

- Najniższa cena była przez lata naszą wizytówką.  Obecnie rosną zarówno koszty pracy, jak i wytworzenia produktu. Mamy niezwykle nowoczesny park maszynowy. Kiedy przyjeżdżają do nas konkurenci z dużych zakładów mięsnych w Niemczech i Francji robią wielkie oczy, bo pewne technologie pierwszy raz widzą na oczy. To wszystko kosztuje i wpływa na koszt finalnego produktu - dodał.

Krzysztof Woźnica odniósł się także do nasilających się w ostatnim czasie działań protekcjonistycznych na rynku Czech i Słowacji.

Więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane