Zmiana Factory Wrocław we Wrocław Fashion Outlet

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2017 08:59

21 marca ruszył proces rebrandingu Factory we Wrocławiu, którego właścicielem i zarządcą jest VIA Outlets, zarządzający modowymi outletami w wielu krajach Europy. Od dzisiaj obiekt w stolicy Dolnego Śląska czeka na klientów już jako Wrocław Fashion Outlet.

Trwa intensywna kampania reklamowa obejmująca prasę, radio, outdoor, digital i OOH. W ostatnich dniach po odświeżeniu pojawił się salon marki Puma (326 m. kw.) oraz nowe marki modowe – Giacomo Conti (143 m. kw.) oraz Pako Lorente (125 m. kw.), a także sportowa Mountain Warehouse (225 m. kw.). Z kolei rebranding przeszedł salon Bestseller, który jest dostępny dla klientów jako Only (220 m. kw).
Planowane są zmiany w przestrzeni wspólnej samego centrum. 
Wrocław Fashion Outlet to 15 800 m kw. powierzchni z prawie 100 sklepami i restauracjami, między innymi takich marek jak Adidas, Guess, Marc O'Polo, Nike, Tommy Hilfiger oraz Calvin Klein. Obiekt jest odwiedzany rocznie przez ponad 2,8 miliona klientów, zaś średnia sprzedaż to około 3 300 euro na metr kwadratowy. VIA Outlet stało się właścicielem centrum w grudniu 2016 roku, kupując je od funduszu Irus European Retail Property.

VIA Outlets jest dzisiaj właścicielem dziewięciu nieruchomości w ośmiu krajach europejskich. Są to: Batavia Stad (Holandia), Fashion Arena Prague Outlet (Czechy), Hede Fashion Outlet (Szwecja), Freeport Fashion Outlet (Portugalia), Landquart Fashion Outlet (Szwajcaria), Mallorca Fashion Outlet (Hiszpania), Sevilla The Style Outlets (Hiszpania), Zweibrucken Fashion Outlet (Niemcy) oraz Wrocław Fashion Outlet (Polska).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10487

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane