Zmiana zarządu i nowa strategia Black Red White

Autor: Puls Biznesu 5 maja 2016 11:17

Nowy zarząd, do którego weszli Arkadiusz Jarocki, Rafał Wyszomierski, Anna Pilawa-Sąsiadek, Katarzyna Warzecha, Filip Wojciechowski ma dokonać olbrzymich zmian w sieci Black Red White - pisze Puls Biznesu.

Firma chce dokonać zmiany wizerunku marki oraz gruntownie przebudować model sprzedaży. Docelowo firma chce dokonać dużej ekspansji terytorialnej, w tym międzykontynentalnej.

Celem nowego zarządu jest podwojenie obrotów w ciągu zaledwie trzech lat. W 2019 roku mają one wynieść 4 mld złotych, głównie przez zwiększenie eksportu oraz potencjalne akwizycje. Obecnie do sieci należy 78 salonów własnych i ponad 350 partnerskich oraz 22 fabryki w Polsce, na Białorusi i Ukrainie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,04

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane