Zmiany w zarządzie Sfinksa

Autor: www.dlahandlu.pl 7 lutego 2014 14:37

Rada nadzorcza Sfinks Polska - spółki zarządzającej sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło - powołała na nową, wspólną kadencję zarząd w składzie: Sylwester Cacek jako prezes oraz Bogdan Bruczko, Dorota Cacek i Sławomir Pawłowski jako wiceprezesi.

Wszystkie te osoby były w zarządzie poprzedniej kadencji. Jednocześnie rezygnację z zasiadania w zarządzie Sfinksa, ze względów osobistych, złożyła Mariola Krawiec-Rzeszotek, która pełniła funkcję wiceprezesa spółki.

Zakończenie przez radę nadzorczą poprzedniej kadencji zarządu Sfinksa i jednoczesne rozpoczęcie nowej, wspólnej dla wszystkich członków, ma związek z przyjętym przez akcjonariuszy w grudniu 2013 r. programem motywacyjnym dla kadry zarządzającej. Celem tej zmiany było ujednolicenie okresu kadencji wszystkich osób zasiadających w zarządzie. Nowa kadencja zarządu Sfinksa wynosi pięć lat.

Sfinks Polska zarządza 109 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 93 restauracji Sphinx, 10 restauracjami Chłopskie Jadło i 6 restauracjami Wook.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.