Znaczenie hipermarketów w centrach handlowych spada

Property News 22 września 2017 11:05

W Polsce formuła handlu się zmienia. – Niektóre hipermarkety straciły, bo pojawiły się Żabki i Biedronki, które je podgryzają. Choć Auchan nadal utrzymuje formułę 10 tys. mkw., to jednak Carrefour i Tesco zmniejszają swoje powierzchnie. Znaczenie hipermarketów spada i będzie spadać – uważa Grzegorz Pękalski, prezes Retail Concept, firmy która zarządza obiektami handlowymi o wspólnej nazwie Karuzela.

Osiem lat temu mówiło się, że e-commerce jest istotnym zagrożeniem dla tradycyjnego handlu. Dzisiaj mamy omnichannel. Każda firma ma opcję robienia zakupów przez internet. W modzie rzadko kiedy ten sektor stanowi 10 proc. obrotów przedsiębiorstwa.

– Uspokaja nas też fakt, że nie jest to dużo tańszy kanał dystrybucji. Co prawda nie wymaga sklepów i płacenia czynszu, ale potrzebuje dostaw, magazynów i dużo silniejszego marketingu. Zatem koszty sprzedaży w internecie nie są sporo mniejsze niż w tradycyjnym handlu – wylicza Grzegorz Pękalski.

więcej na www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,84

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.