PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

ZT Kruszwica w kampanii Smakowitej Pajdy stawiają na marketing rekomendacji

Autor: pr 18 lutego 2016 12:29

ZT Kruszwica w kampanii Smakowitej Pajdy stawiają na marketing rekomendacji Blogerzy pomogą zwiększyć świadomość marki Smakowita Pajda, fot. ZT Kruszwica

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica SA rozpoczęły działania marketingowe dla smalczyku roślinnego Smakowita Pajda. Główny nacisk kładziony jest na bezpośrednie kontakty z konsumentami oraz digital, dlatego też po raz kolejny producent postawił na WOMM przy promocji swoich marek. Za pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja Streetcom Polska.

Dotychczasowe kampanie marketingu rekomendacji, realizowane przez Streetcom Polska dla marek należących do ZT Kruszwica (Naturima, FINUU, Optima DHA, Optima Cardio), osiągnęły łączny zasięg 12 mln. Wzięło w nich udział 8,5 tys. ekspertów.

Do kampanii Smakowitej Pajdy zaproszono 2 tys. ambasadorów, w tym blogerów kulinarnych. Dodatkowo ponad 20 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom będzie miało dostęp do „Strefy Wiedzy”, w której oprócz informacji na temat produktu znajdą się m.in. porady na temat wykorzystania produktu w codziennej kuchni. Ambasadorzy będą mogli też czerpać inspiracje ze strony www.SmakowitaPajda.pl, na której znajduje się wiele przepisów z użyciem smalczyku roślinnego. Do eksperymentowania z produktem zachęca hasło akcji: „Odkryj smak potraw ze Smakowitą Pajdą”.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki wśród TG, w której znajdują się kobiety i mężczyźni w wieku 25-50 lat, zainteresowani kulinariami, gotowaniem, poszukujący inspiracji w kuchni. Z uwagi na roślinny charakter produktu w grupie docelowej Smakowitej Pajdy znajdują się również osoby ograniczające spożycie mięsa.

Agencja Streetcom do kampanii wykorzysta Product Seeding oraz aktywności online. Do zadań ambasadorów będzie należało m.in. przygotowanie potraw na bazie promowanej marki i podzielenie się swoimi doświadczeniami w Social Mediach. Każdy tydzień akcji będzie miał inny temat przewodni.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,60

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7067

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.