Żywiec angażuje swoich browarników do kampanii reklamowej

Autor: pr 3 kwietnia 2015 11:47

Żywiec angażuje swoich browarników do kampanii reklamowej Fot. Grupa Żywiec

W najnowszej odsłonie Żywieckiej Kroniki Filmowej marka Żywiec postanowiła zaangażować tych, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość piwa – browarników z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. To właśnie ludzie, dla których warzenie piwa jest pasją zostali bohaterami najnowszych spotów marki, które można oglądać od 3 kwietnia br. w najważniejszych stacjach telewizyjnych.

Kampania rozpoczęła się w marcu br. spotem przedstawiającym historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Od 3 kwietnia w najważniejszych stacjach telewizyjnych emitowane będą dwa filmy 30” prezentujące współczesnych browarników. Kampanię wspierać będą nośniki zewnętrzne (kwiecień), działania BTL, PR oraz aktywacja digitalowa.

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane