Żywiec rusza z nową kampanią internetową

14 maja Żywiec rusza z aktywacją konsumencką oraz innowacyjną kampanią internetową pod hasłem „Otwieracz Żywca".
Aby zachęcić internautów do zabawy, na tej samej idei oparto zasady konkursu na Facebooku.
Przy pomocy dostępnych narzędzi internauci muszą skonstruować własny „Otwieracz". Wyzwaniem zawsze jest otwarcie wirtualnej butelki Żywca, jednak każdego dnia uczestnicy będą mieli do dyspozycji nową planszę i zestaw poszczególnych elementów maszyny. Konkurs potrwa 20 dni
i zakończy się 2 czerwca. Na zwycięzców codziennie czeka iPad Mini oraz 10 wyjątkowych zestawów piwnych: nowa szklanka zaprojektowana przez Janusza Kaniewskiego i otwieracz. Konkurs wspiera kampania interaktywna także odwołująca się do mechanizmu „Otwieracza". Będzie można ją zobaczyć na głównych portalach internetowych.

Skomentuj (Brak komentarzy - Bądź pierwszy!)
WYBRANE DLA CIEBIE
- 13:48 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 13:08 Dariusz Kalinowski sprzedał akcje Emperii
- 12:59 IH: W ubiegłym roku nastąpiła niewielka poprawa w jakości paliw na stacjach
- 12:31 Lidl ukróci praktyki sprytnych turystów
- 12:15 Zalando stworzy 1000 nowych miejsc pracy w regionie łódzkim
- 12:07 Czwarty salon Homla rusza w Warszawie
- 11:59 North Fish rusza z dostawą posiłków w Bydgoszczy
- 11:49 Sainsbury's przetestuje rowery dostawcze
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
I kwartał w handlu – nowe przepisy oraz potyczka o pracowników i z pracownikami
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
MIESIĄC »
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bielany (Stare Bielany), Podleśna, 25.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Gocławek), 55.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Ksawerów), Puławska, 43.46 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Pięciolinii, 85.00 m², sprzedam mieszkanie