PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Żywiec startuje z kampanią promującą Męskie Granie 2017

Autor: pr 29 czerwca 2017 15:26

Żywiec startuje z kampanią promującą Męskie Granie 2017 fot. materiały prasowe

Rusza kampania promująca Męskie Granie - trasę koncertową, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Od 29 czerwca w telewizji emitowane będą spoty wspierające muzyczne wydarzenie.

Wyświetlane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach 30-sekundowe reklamy dają przedsmak tego, co czeka nas podczas koncertów. W spocie występują muzycy zaproszeni do tegorocznej edycji trasy. Widzimy ich na scenie, mamy też wyjątkową okazję zajrzeć za kulisy i zobaczyć jak artyści przygotowują się do koncertów. Muzycznym tłem produkcji jest „Nieboskłon” - singiel tegorocznej trasy.

Kampanii telewizyjnej promującej Męskie Granie towarzyszyć będą działania w social mediach.  Tegoroczną innowacją jest uruchomienie na Facebooku bota, czyli specjalnej aplikacji odpowiadającej na pytania użytkowników. Fani trasy koncertowej mogą za jego pośrednictwem błyskawicznie otrzymać informacje o koncertach, artystach, dostępności biletów, a także sprawdzić się w quizie z wiedzy o Męskim Graniu. Już niebawem Żywiec planuje kolejną internetową aktywację, która nada muzycznym emocjom nowy wymiar i zaskoczy nawet najbardziej wymagających fanów.

Spot promujący Męskie Granie wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor. Działania w digitalu i w social mediach prowadzi agencja VML. Koncepcję kreatywną spotu oraz sesję zdjęciową wykonała 2012 Agency. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie 2017 jest marka Żywiec. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,54

  • Min

    1,16

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 578490

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.