Żywiec startuje z nową odsłoną kampanii Chce sie Ż

Autor: pr 5 kwietnia 2017 10:33

Żywiec startuje z nową odsłoną kampanii Chce sie Ż Fot. materiały prasowe Żywiec

Po sukcesie kampanii „Chce się Ż”, Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom by czerpać z codzienności to co najlepsze.

5 kwietnia rusza emisja nowego spotu Żywca, w której marka rozwija koncept kreatywny „Chce się Ż” i parafrazując popularne powiedzenie „Ż jest za krótkie”, w charakterystyczny dla siebie, lekki i dowcipny sposób namawia do nieustannego poszukiwania wrażeń i podążania za pragnieniami. Spot telewizyjny otwiera komunikację 360O marki. Hasła z czerwoną literą Ż pojawią się też na nośnikach zewnętrznych oraz w bankomatach, a także w kampanii digitalowej i w social mediach.

Kampanię dla marki Żywiec stworzyła Agencja 2012. Za działania digital odpowiada agencja VML Poland, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane