Żywiec Zdrój w butelkach w 50 proc. zrobionych z surowca wtórnego

Autor: dlahandlu.pl 29 marca 2018 15:02

Ruszyła nowa kampania Żywiec Zdrój „Po Stronie Natury”. W marcu br. na sklepowe półki trafiła seria  2 mln butelek wody niegazowanej Żywiec Zdrój w 50% zrobionych  z surowca wtórnego.

Partnerami programu „Po Stronie Natury” są Lasy Państwowe, PTTK, Fundacją Ekologiczną „Arka” oraz organizacja Outriders.

Komunikacja programu „Po Stronie Natury” będzie wsparta reklamą z udziałem Martyny Wojciechowskiej w stacjach grupy TVN, w serwisach VoD oraz na kanale YouTube. Za kreację oraz działania w Internecie odpowiada VML, za produkcję Film Reaktor, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSL. Równolegle będą prowadzone dodatkowe działania shopper-marketingowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane