Żywiec Zdrój z kampanią skierowaną do kobiet

Autor: wirtualnemedia.pl 3 marca 2017 09:38

Pod hasłem „Lekkim krokiem w nowym rok” ruszyła kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój skierowana głównie do kobiet - podały wirtualnemedia.pl

W ramach nowej kampanii wody Żywiec Zdrój w wariancie lekko gazowanym Anna Halarewicz zaprojektowała kolekcję dziesięciu etykiet, z których pięć można znaleźć bezpośrednio na produktach dostępnych w regularnej sprzedaży. Pozostałe projekty są elementem konkursu internetowego dla konsumentek. Ich zadaniem będzie dokończenie zdania „Jestem lekko…”, który podkreśla zarówno kobiecy nastrój, jak i delikatny charakter wody lekko gazowanej. Spośród zgłoszeń jury wybierze najciekawsze hasła. Ich autorki otrzymają nagrodę – swój portret stworzony przez artystkę Annę Halarewicz. W konkursie oceniane będą przede wszystkim kreatywność, pomysł i spójność hasła z projektem. Marka zaprasza do zgłaszania pomysłów na etykietę poprzez stronę jestem lekko.pl. Akcja potrwa do 20 marca. Wsparciem akcji będzie event 11-12 marca CH Arkadia w Warszawie, gdzie w specjalnej strefie Żywiec Zdrój, możliwe będzie odebranie spersonalizowanej butelki z etykietą odzwierciedlającą drugą naturę każdej z konsumentek. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,49

  • Śr

    1,20

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane