Żywiecka Szkoła Piwowarska przedstawia nowy styl Ż

Autor: pr 28 sierpnia 2017 10:41

Ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” od 28 sierpnia w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące Żywiec Amerykańskie Pszeniczne oraz Żywiec Porter.

Nowe spoty prezentują style piwne warzone w Żywieckiej Szkole Piwowarskiej, gdzie od ponad 160 lat browarnicy nie tylko udoskonalają historyczne receptury, ale również poszukują nowych gatunków piwa. Jesienna kampania Żywca podkreśla smak oraz niepowtarzalny charakter piw Amerykańskie Pszeniczne i Porter. 

Piwo w stylu American Wheat dołączyło w czerwcu tego roku do bogatego portfolio marki Żywiec, w którym są już Białe, Porter, APA i Saison. Amerykańskie Pszeniczne, ósma piwna specjalność uwarzona przez browarników z Żywca, to orzeźwiające piwo, które łączy w sobie pszeniczną lekkość oraz wyrazisty chmielowy aromat. Amerykańskie odmiany chmielu nadają rześkości, a delikatny pszeniczny smak sprawia, że jest ono łagodne i delikatne. Żywiec Porter to wyjątkowe ciemne piwo dolnej fermentacji w stylu porter bałtycki. Warzone w Żywcu od 1888 r., unikatową już dziś, metodą otwartej fermentacji jest prawdziwą perłą w koronie Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej.
Spoty telewizyjne są częścią ogólnopolskiej kampanii żywieckich styli piwnych, widocznej już od lipca na nośnikach zewnętrznych i na ekranach bankomatów. We wrześniu rozpoczną się również dedykowane specjalnościom działania w internecie.

Oba spoty TV stworzyła agencja 2012 Agency, wyprodukował dom produkcyjny Opus. Za działania digital odpowiada agencja Syzygy, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.



 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane