Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Czerwona Torebka zdradza szczegóły strategii asortymentowej i cenowej



dlahandlu.pl - 20 lutego 2014 09:37


W odpowiedzi na badanie "Koszyk cen dlahandlu.pl" otrzymaliśmy z biura prasowego sieci Dyskont Czerwona Torebka informację dotyczącą założeń asortymentowych i cenowych nowego gracza na rynku dyskontów. Z wyjaśnienia wynika, że Dyskonty Czerwona Torebka, oferują jedynie asortyment konfekcjonowany. We wszystkich sklepach działających na rynku nie są dostępne owoce, warzywa, mięso, czy pieczywo. Sieć oferuje mniej grup produktowych, ale bardziej „pogłębionych", aby zapewnić klientom większy wybór produktów w każdej oferowanej kategorii.

W Dyskontach Czerwona Torebka dostępne są jedynie produkty markowe znanych producentów. Dyskont Czerwona Torebka, od podobnych formatów obecnych na rynku, różni się ofertą. - Stawiamy na produkty rozpoznawanych marek w bardzo atrakcyjnych, wręcz hurtowych cenach. Nie wprowadzamy marki własnej. Oferta naszego dyskontu kierowana jest do osób, które cenią sobie niskie ceny, ale jednocześnie nie chcą rezygnować z jakości, którą utożsamiają z konkretnymi markami. Zatem nasza strategia asortymentowa i cenowa jest inna od funkcjonujących na rynku dyskontów - czytamy w oświadczeniu biura prasowego Czerwonej Torebki.