Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Spar znalazł sposób na zmniejszenie opłat za odtwarzanie muzyki



pr, www.dlahandlu.pl - 12 marca 2014 14:06


Projekt Radio Spar zgodnie z założeniem systematycznie zwiększa swój zasięg i wchodzi do kolejnych sklepów sieci. Aktualnie sześćdziesiąt sześć placówek emituje swoim klientom treści radia Spar - wkrótce dołączą do nich kolejne.

Radio Spar to dedykowana sklepom usługa nakierowana na reklamę produktów dostępnych w ofercie sieci za pośrednictwem muzyki i komunikatów emitowanych w sklepie. Projekt, który powstał z myślą o poszerzeniu kanałów dotarcia z przekazem marketingowym, okazał się pomocny również dla samych właścicieli sklepów Spar, którzy do tej pory chcąc puszczać muzykę w swojej placówce zmuszeni byli uiszczać opłaty do ZAIKS-u. Dzięki Radiu Spar obowiązek ten przejęła na siebie sieć.

- Zależało nam, aby połączyć przyjemne z pożytecznym czyli sprawić, że zakupy w Spar dzięki przyjemnym dla ucha dźwiękom będą upływały klientom w miłej atmosferze oraz na bieżąco dostarczać informacji o najnowszych promocjach, akcjach i wydarzeniach, jakie organizujemy - mówi Łukasz Michalak, specjalista ds. marketingu Spar odpowiedzialny za projekt Radia. - Stopniowo będziemy wdrażać radio do kolejnych sklepów, docelowo chcemy, aby cała sieć korzystała z usługi, która jest świetnym alternatywnym rozwiązaniem dla sklepów chociażby z powodu opłaty, która w porównaniu z opłatami na rzecz ZAiKS, STOART, ZPAV, jest wyjątkowo atrakcyjna - dodaje Łukasz Michalak.