Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Shakira w kampanii marki Activia



pr - 12 marca 2014 14:12


Danone ogłasza pierwszą w historii globalną kampanię marki Activia we współpracy z Shakirą, światową gwiazdą muzyki pop. Kampania odbędzie się pod hasłem „Dobre samopoczucie bierze się ze środka".

Activia rozpoczyna wkrótce pierwszą w historii ogólnoświatową kampanię marketingową. Jej celem jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze zdrowego stylu życia. Ambasadorką kampanii została Shakira, światowej sławy kolumbijska supergwiazda, która wesprze markę jogurtu w ramach kampanii „Uśmiechnij swój brzuch".

Międzynarodowa kampania rozpocznie się 16 marca br. jednocześnie w 50 krajach na świecie, premierą nowej, telewizyjnej reklamy Activii. Obejmie ona działania ATL, BTL, digital oraz PR. Będzie oparta na nowej linii kreatywnej związanej z tańcem i podkreślającej dobre samopoczucie biorące się z wewnątrz.