Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Dzięki franczyzie Stokrotka chce potroić liczbę sklepów



dlahandlu.pl - 2 kwietnia 2014 13:28


Do końca 2014 roku Stokrotka chce mieć w sumie 307 sklepów z czego 243 własne supermarkety, 43 markety własne, 10 marketów franczyzowych i 11 supermarketów franczyzowych. Zaś w 2016 roku liczba to osiągnie pułap 627 sklepów, z czego 71 będą stanowiły supermarkety franczyzowe, a 110 markety franczyzowe, zaś sklepy własne: 303 supermarkety i 143 markety (sklepy z logo Stokrotka, ale o mniejszej powierzchni ok. 200 mkw.

Z ofertą franczyzy mniejszych formatów Stokrotka market sieć chce wystartować w IV kwartale 2014 roku. Obecnie zaś szuka franczyzobiorców, którzy dysponują dobrze rokującą lokalizacją o pow. 400 mkw., są stabilni finansowowo i pszukują dostępu do sprawdzonego know-how w handlu detalicznym.

Przedstawiciele sieci Stokrotka uważają, że szanse na otwarcie takiej liczby placówek są jak najbardziej realne, gdyż na rynku jest wiele sklepów o powierzchni supermarketu, które działają w pojedynkę i potrzebują wsparcia większego partnera.

Obecnie do Stokrotki należą 243 sklepy, w tym 1 supermarket franczyzowy i 23 markety własne oraz 219 supermarketów własnych. Na koniec 2013 roku sieć posiadała 214 placówek. Sieć oferuje 12 tys. indeksów, w tym 400 produktów pod marką własną.