Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Ruszyła kampania flaczków marki Agrovita



Marketing przy kawie - 5 maja 2014 10:17


"Rąbnij Flaczki i rusz w miasto z drwalem Stefanem" to hasło kampanii reklamowej marki Agrovita. Bohaterem prowadzonych działań jest prostolinijny drwal, który z siekierą w ręku podróżuje po polskich miastach i wyśmiewa absurdy wielkomiejskiego życia.

 

Kampania jest częścią nowej strategii komunikacyjnej opracowanej dla marki Agrovita i produkowanych przez nią dań gotowych (m.in. Flaków zamojskich czy Fasoli po bretońsku z boczkiem).

Komunikacja kierowana jest głównie do mężczyzn w wieku 18-30 lat, mieszkańców większych miast, studentów i młodych ludzi, którzy w pośpiechu codziennego życia nie mają czasu na przygotowanie posiłków. Nowe pozycjonowanie marki wyrażać ma hasło „Jesz, gdzie chcesz".

Głównym elementem działań są kreacje OOH (billboard, citylight, reklamy w metrze warszawskim). Prowadzona będzie też kampania display w Internecie, przekierowująca na stronę docelową marki www.jeszgdziechcesz.pl, na której można towarzyszyć drwalowi w jego miejskiej podróży. Komunikacja prowadzona jest również w miejscach sprzedaży.