Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Biedronka wprowadza na półki La Speciale - markę własną w segmencie premium



portalspozywczy.pl - 30 listopada 2014 19:56


Lidl ma swoją markę "De Luxe", Tesco markę "Finest", Carrefour linię regionalnych specjałów francuskich pod marką "Reflets de France", zaś Biedronka wprowadza przed świętami Bożego Narodzenia do sklepów produkty z wyższej półki pod marką "La Speciale - orginal premium food".

Pod marką „La Speciale" Biedronka wprowadziła produkty w kategoriach przetworów rybnych i ryb, wędlin i pasztetów, serów, makaronów, sałatek, mrożonek i deserów. Operator promuje obecnie ok. 20 produktów „La Speciale". 

Utrzymane w biało-granatowej tonacji kolorystycznej, luksusowo wyglądające opakowania, z dodatkowymi akcentami kolorystycznymi (zieleń, fiolet, czerwień, seledyn, pomarańcz, itp.) uzależnionymi od kategorii produktowej, będą wyróżniać produkty „La Speciale" na półkach sklepów, a także kojarzyć się klientom z wysoką jakością.

Pierwsze produkty pod marką „La Speciale" pojawią się w sklepach Biedronka już 4, a kolejne 11 grudnia.

W przypadku Biedronki wprowadzenie nowych produktów marki własnej w segmencie premium jest kontynuacją nowej strategii produktowej. Biedronka planuje poszerzyć asortyment (ze standardowych 1000 produktów) o dodatkowych kilkaset pozycji.