Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Mila zwiększyła sprzedaż LfL o 3,61 proc., sieć stawia na produkty świeże



dlahandlu.pl - 12 sierpnia 2016 10:33


Obrót sieci Mila za pierwsze półrocze 2016r., w stosunku do półrocza 2015 r., like for like wzrósł o 3,61 proc., a obrót całej sieci wzrósł o 9, 77 proc. w analogicznym okresie. Spółka nie ujawniła jednak wartości przychodów.

Konsekwentne budowanie i rozwijanie strategii kategorii świeżych oraz aktywne działania wizerunkowo-promocyjne to główne powody dobrych wyników sieci - podała spółka w komunikacie.

Supermarkety Mila rozwijają najważniejsze kategorie artykułów świeżych. Jednym z ważnych elementów tej strategii jest zaawansowana technologia wypieku pieczywa ze świeżego, a nie mrożonego ciasta. Obecnie klienci mogą znaleźć pieczywo wypiekane metodą cool rising już w 138 sklepach sieci.

Spółka wprowadziła m.in. wyroby takie jak np. „Smak Tradycji” - wędliny z wysokogatunkowego mięsa, produkowane zgodnie z tradycyjną recepturą oraz lokalne produkty. 

Niebawem zobaczymy nową, kolejną kampanię sieci Mila w mediach o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Celem kampanii jest umacnianie wizerunku supermarketów Mila, jako specjalistów od kategorii świeżych z odpowiednim asortymentem i miłą obsługą.
Supermarkety Mila to warzywniak, cukiernia i sklep mięsny, pod jednym dachem. W kraju funkcjonuje 189 placówek pod tym szyldem.