Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Produkty Dawtony w nowej odsłonie



pr - 24 sierpnia 2016 11:21


Właśnie zakończył się proces redesignu i nowe opakowania zyskały już wszystkie produkty z portfolio Dawtony. Koncentraty pomidorowe i przeciery, ketchupy, sosy i dania gotowe, warzywa w puszkach i słojach, mieszanki warzywne i gotowe sałatki, dżemy i przetwory owocowe oraz soki, a także wszystkie tegoroczne nowości producenta, zobaczymy w odmienionej wersji na sklepowych półkach w całej Polsce.

Dawtona zdecydowała się przede wszystkim na minimalistyczną grafikę, prostotę i lekkość designu. Zastosowane rozwiązania wizualne doskonale oddają jakość i smak produktów, a czytelna forma nie tylko przyciąga wzrok, ale przede wszystkim pozwala Konsumentom bez trudu odnaleźć na półce ulubiony produkt. Opakowania popularnych przetworów Dawtona to równocześnie podkreślenie wieloletniej tradycji i krok w stronę nowoczesności.

Etykiety cechują się wspólnym dla wszystkich produktów kodem kolorystycznym. Wygląd każdej opiera się na charakterystycznym dla marki kolorze czerwonym, dzięki czemu opakowania wyróżniają się na tle konkurencji. Dodatkowym spójnym elementem jest zastosowanie białej koronki, kojarzącej się z tradycją i połączenie jej z nowoczesnymi grafikami i czcionką. Użycie kolorów – bieli i czerwieni, to również sposób na podkreślenie polskiego i rodzinnego charakteru firmy. Nowe etykiety produktów pełne są apetycznych i soczystych warzyw i owoców.

Na wszystkich opakowaniach znajdziemy także nowy – bardziej nowoczesny i czytelny logotyp producenta. Zmianie uległy również wieczka produktów w szkle – są koloru czerwonego, specjalnie zaprojektowanego dla Dawtony, zyskały także nową litografię z hasłem Spróbujesz. Pokochasz. Na wieczkach dżemów znajdziemy dodatkowo również owoce, co pozwoli na szybsze odnalezienie ulubionego smaku. Dzięki redesignowi wygląd wszystkich produktów Dawtony nabrał spójności, co doskonale wzmacnia rozpoznawalność marki, także w stosunku do konkurencji.