Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Carrefour otworzył w Warszawie nowy supermarket w formacie miejskim (galeria)



dlahandlu.pl - 2 września 2016 15:00


Carrefour Polska otworzył nowy supermarket w Warszawie przy al. Wilanowskiej. Tym razem do dyspozycji klientów oddany został miejski koncept Carrefour z tzw. segmentu urban, charakteryzujący się różnorodną ofertą produktów świeżych, jak również artykułami poszukiwanymi przez wielkomiejskich konsumentów: prozdrowotnymi, naturalnymi czy kuchni świata. Nowy supermarket zlokalizowany w centrum osiedli mieszkaniowych, ma powierzchnię 650 mkw. i zatrudnia 26 pracowników.

Nowy sklep Carrefour znajduje się przy alei Wilanowskiej 365 w Warszawie (w lokalu po upadłej sieci Marcpol). Koncept ten stworzony został z myślą o mieszkańcach miast powyżej 100 tysięcy, którzy nie mają czasu na długie zakupy, a jednocześnie chcą mieć stały codzienny dostęp do szerokiej gamy produktów świeżych.

- Z myślą o dynamicznie zmieniającym się rynku oraz potrzebach klientów, rozwijamy w Polsce nowy koncept miejskiego supermarketu, z tzw. segmentu urban - mówi François Vincent, dyrektor supermarketów i sklepów convenience. – Sklepy z limonkowym logo „Express” wyróżnia przede wszystkim bogaty asortyment produktów świeżych, a także możliwość zrobienia szybkich i kompleksowych zakupów po drodze do domu. Supermarket otwarty na warszawskim Mokotowie jest już siódmym sklepem nowego konceptu miejskiego, który został otwarty na polskim rynku - dodał François Vincent.

W supermarkecie, na powierzchni 650 mkw konsumenci znajdą 12 tys. produktów, w tym bogatą ofertę ponad 150 rodzajów warzyw i owoców na Targu Świeżości, a także świeżo wypiekane na miejscu pieczywo. Wśród produktów świeżych dostępne są również nabiał i wędliny pochodzące od regionalnych dostawców. Klienci skorzystać mogą również z lad tradycyjnych, w których znaleźć można szeroką ofertę wędlin krojonych, w tym także wyrobów pochodzących z Wędzarni Carrefour m.in. kiełbasę chłopską, szynkę wędzoną oraz polędwicę wędzoną.

Ofertę produktów świeżych uzupełniają ryby i owoce morza, których dostawa odbywa się minimum dwa razy w tygodniu oraz linia produktów naturalnych „Jakość z Natury Carrefour”. Do dyspozycji klientów w sklepie znajdują się również maszyny do wyciskania świeżego soku z pomarańczy oraz dystrybutor tłoczonego soku jabłkowego.

W asortymencie nie zabraknie produktów dedykowanych osobom, które dbają o zdrowie. W sklepie kupić można bowiem wiele produktów bio, bezglutenowych, sojowych, bez laktozy, a także przeznaczonych dla diabetyków oraz alergików. W ofercie dostępne są również produkty Kuchni Świata, w tym regionalne artykuły marki Reflets de France oraz włoskie specjały Terre d’Italia.

Najnowszy supermarket urban jest 19 sklepem, który udostępniony został klientom w tym formacie.