Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

De’Longhi będzie korzystać z platformy eStoreContent



pr - 7 września 2016 14:00


eStoreMedia zwyciężyła w przetargu na dostarczanie treści produktowych do sklepów internetowych, zorganizowanym przez firmę De’Longhi, dystrybutora marek De’Longhi, Kenwood oraz Braun. De’Longhi korzystać będzie z platformy eStoreContent, zaawansowanego narzędzia do zarządzania contentem produktowym  w e-sklepach.

 


- Nasze rozwiązanie usprawni współpracę De’Longhi z czołowymi sklepami internetowymi z branży AGD, przez skrócenie czasu potrzebnego na przekazanie im treści produktowych oraz poprawę jakości dostarczanego contentu – podkreśla Rafał Kochański, dyrektor zarządzający odpowiedzialny w eStoreMedia za usługę eStoreContent i dodaje – To wszystko przekładać się ma na wyższą konwersję i wzrost sprzedaży online.

eStoreMedia będzie obsługiwać wszystkie marki oraz kategorie oferowane przez De’Longhi Polska, m.in. ekspresy do kawy, roboty planetarne, czajniki, blendery oraz sokowirówki.