Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Makro przebudowuje swoje hale i zmienia politykę cenową



www.dlahandlu.pl - 29 września 2016 12:29


Makro Polska inwestuje w dostosowanie hal do potrzeb profesjonalnych klientów z sektorów tradycyjnego handlu i horeca. Projekt realizowany jest w ramach długofalowej strategii przy równoczesnym rozwoju usługi dystrybucji żywności. Pierwsze przebudowane hale znajdują się w Kaliszu i Zielonej Górze.

W obu halach asortyment przeszedł proces optymalizacji i dostosowania do potrzeb klientów na rynkach lokalnych. - Przygotowując się do tych inwestycji, spędziliśmy dużo czasu na rozmowach z klientami. W ich rezultacie zmieniliśmy się w naszej polityce cenowej, komunikacji, układzie hal oraz merchandisingu – mówi Eric Poirier, prezes MAKRO.

Nowy układ hal w Zielonej Górze i Kaliszu usprawnia klientom profesjonalnym poruszanie się po obiekcie. Wejście do hal znajduje się teraz obok działu Ultra Fresh, kluczowego dla klientów z sektora tradycyjnego handlu i HoReCa.

Równolegle do kas i tuż obok wejścia znajdują się informacje o ofertach specjalnych, prezentowane na ustawionych paletach. Wprowadzono również niższe regały, które zapewniają lepszą widoczność produktów.

- Moim celem jest stworzenie organizacji otwartej na zmiany i informację zwrotną od klientów. To pozwoli nam nieustannie udoskonalać nasz model biznesowy do potrzeb profesjonalnych klientów - podkreśla Eric Poirier, prezes MAKRO.