Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Chiquita z nową kampanią



pr - 6 października 2016 09:30


Chiquita rozpoczęła outdoorową kampanię reklamową, w ramach której prowadzone są działania w 7 polskich miastach. Działania są częścią globalnej kampanii marki przeprowadzanej pod hasłem „Just Smile”.

1 października wystartowała kampania bananów Chiquita, w ramach której prowadzone będą działania reklamowe na billboardach, citylightach oraz na autobusach. Kampania prowadzona będzie w 7 miastach - Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Lublinie. Kampania trwać będzie przez cały październik i towarzyszyć jej będzie komunikacja w mediach społecznościowych. 

Zaplanowane działania to część globalnej kampanii marki Chiquita przeprowadzanej pod hasłem „Just Smile”. Chcemy powiązać naszą markę z codziennym dniem konsumentów i dostarczać im powodów do uśmiechu bo nic nie jest bardziej zaraźliwe niż uśmiech. Dlatego też w kampanii wykorzystywane są elementy marki, które kojarzą się konsumentom z radością płynącą z jedzenia pysznych owoców: słynna niebieska naklejka, Miss Chiquita oraz żółty, zakrzywiony w naturalnym uśmiechu kształt banana Chiquita – mówi Marcin Nowak, Sales Director Poland and CEE, Chiquita.

Jak wynika z badania zleconego TNS przez Chiquita banany tego producenta to ulubiona marka bananów polskich konsumentów (50 % konsumentów deklaruje, że Chiquita to ich preferowana marka bananów). Polscy konsumenci cenią banany Chiquita za ich wysoką jakość oraz pyszny smak. (Na podstawie wyników „Badanie marki Chiquita” TNS 2015). 85 proc. badanych osób, które znały markę Chiquita chciałoby, żeby sklep w którym robią zakupy miał banany Chiquita w swojej ofercie.