Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Do UOKiK wpłynęły skargi na promocję Lidla



tvn24.bis - 16 listopada 2016 11:29


Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło już kilka skarg w sprawie przerwanej akcji Lidla "Sprytnie i tanio". UOKiK poprosi firmę o wyjaśnienie – informuje tvn24bis.pl.

Klienci Lidla postanowili poskarżyć się na dyskont w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w związku z przedwczesnym przerwaniem akcji "Sprytnie i tanio".

– Wpłynęło do nas kilka skarg. Po wstępnej analizie otrzymanych sygnałów w sprawie promocji w sieci sklepów Lidl, wystąpimy do spółki z prośbą o wyjaśnienie zasad i warunków prowadzonej i odwołanej promocji" – poinformowało tvn24bis.pl biuro prasowe UOKiK-u. W najbliższych dniach możemy spodziewać się nowych komunikatów w tej sprawie.

Tymczasem Lidl podkreśla, że "klienci mają swobodę zgłaszania wszelkich wątpliwości do UOKiK".

Więcej na tvn24bis.pl.