Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Ambra rozwija sieć Centrum Wina i liczy na wzrost sprzedaży online



portalspozywczy.pl - 18 listopada 2016 13:21


Grupa Ambra rozwija kanały dystrybucji, otworzy niedługo kolejny sklep Centrum Wina i spodziewa się też umocnienia pozytywnych synergii sklepu i portalu winezja.pl – wynika z wypowiedzi członków zarządu Grupy Ambra.

- Rozwijamy kanały dystrybucji premium - sklepy CENTRUM WINA i sprzedaż pod marką CENTRUM WINA do gastronomii – sygnalizują członkowie zarządu Grupy Ambra. - Sieć sklepów Centrum Wina obejmuje 24 placówki. W najbliższych miesiącach planowane jest otwarcie sklepu w nowej Galerii Północnej w Warszawie – mówią.

A w jakim tempie rośnie sprzedaż Ambry w kanale internetowym?

- Sprzedaż spółki Winezja.pl rośnie zgodnie z naszymi oczekiwaniami, zdecydowanie powyżej dynamiki całego rynku. Oczekujemy kontynuacji tego trendu z uwagi na niski udział tego kanału sprzedaży w Polsce w porównaniu do innych rynków europejskich. Pozytywny wpływ będą mieć również synergie z siecią sklepów CENTRUM WINA – dodają członkowie zarządu Ambry.

Podkreślają, że marka Centrum Wina jest dla grupy najważniejszą marką z segmentu premium i jest liderem sprzedaży detalicznej win premium do polskich konsumentów jak również wiodącą marką handlową dla tego segmentu win do gastronomii.

Więcej na portalspozywczy.pl