Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Nowe marki w warszawskiej Arkadii



pr - 12 grudnia 2016 14:22


Westwing Home & Living 17 listopada otworzył na terenie Arkadii swój pierwszy sklep stacjonarny w Europie. Nową marką w Centrum jest też Tezenis, a już w styczniu zostanie otwarty salon sygnowany przez amerykańskiego projektanta – Steve’a Maddena.


Firma Westwing Home & Living, oferująca meble i dodatki do domu, od pięciu lat działa na polskim rynku e-commerce jako klub zakupowy. Cecha charakterystyczna sklepu internetowego tej marki to duża zmienność oferty – wszystkie produkty wyposażenia domu sprzedawane są w krótkoterminowych kampaniach. Podobny model zakupowy został przeniesiony na grunt sprzedaży stacjonarnej. Klienci 228-metrowego salonu w Arkadii mają dostęp do zróżnicowanych i pasujących do siebie stylistycznie produktów. Sklep podzielony został na kilka stref. W każdej z nich prezentowane są meble i dodatki w wybranym stylu. Co dwa tygodnie wymieniana jest jedna stylizacja, a do pozostałych regularnie wprowadzane są nowe produkty. Część z nich jest dostępna tylko w pojedynczych egzemplarzach, inne w niewielkich seriach.
Tezenis otworzył swój pierwszy sklep w Warszawie. Firma jest najbardziej znana jako producent bielizny, ale pod jej szyldem sprzedawana jest także odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Choć salon już działa, oficjalna inauguracja marki Tezenis na polskim rynku odbędzie się 15 grudnia. Salon o powierzchni prawie 200 mkw. jest zlokalizowany także na parterze, blisko salonu Empik.
Na początku nowego roku w Arkadii zostanie też otwarty monobrandowy sklep amerykańskiego kreatora mody. Steve Madden projektuje buty i torebki. Sklep o powierzchni 110 mkw. zlokalizowany będzie na parterze w pasażu Canaletto, pomiędzy Kazarem a Nespresso.