Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

4 na 10 konsumentów przynajmniej raz w miesiącu kupuje pieczywo tostowe



portalspozywczy.pl - 6 marca 2017 15:02


Zdaniem Dan Cake Polonia rynek pieczywa tostowego ma się dobrze. – 4 na 10 dorosłych konsumentów dokonuje regularnego zakupu pieczywa tostowego przynajmniej raz w miesiącu – mówi Wiktor Kowalski, ekspert firmy.

Dla Dan Cake Polonia wytwarzanie pieczywa tostowego jest jednym z najważniejszych sektorów produkcji. – W chrzanowskim zakładzie  produkcja odbywa się na dwóch liniach produkcyjnych. Obecnie posiadamy ponad 25% udziały w rynku pieczywa tostowego dla produktów brandowych i ponad 50% w produkcji marek własnych, dzięki współpracy z wiodącymi sieciami handlowymi w kraju – mówi Wiktor Kowalski.

Jak podaje firma,  poziom sprzedaży utrzymuje się na poziomie kilku milionów kilogramów rocznie. W asortymencie znajduje się pięć rodzajów chleba tostowego: pszenny, pełnoziarnisty, 3 ziarna, maślany i kanapkowo-tostowy.