Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Żabka wprowadza zmiany wizerunkowe i asortymentowe



portalspozywczy.pl - 20 marca 2017 14:15


Obecnie jesteśmy w trakcie testowania i wprowadzania zmian w naszej sieci. Zmieniamy nie tylko logo Żabki, które funkcjonuje od niemal 20 lat, ale także cały wizerunek sklepów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Grabowska, członek zarządu Żabka Polska ds. komercyjnych.

- Ważnym elementem naszej strategii asortymentowej są dania gotowe, które można szybko podgrzać w domu, w pracy czy w nowych Żabkach nawet na miejscu, a także poszerzana oferta Żabki Café, która oprócz kawy i hot dogów zawiera coraz więcej przekąsek takich jak panini, minipizza czy tosty, odpowiednie, by zjeść je po drodze do pracy czy szkoły lub w przerwie między spotkaniami - dodaje Anna Grabowska.

- Obecnie jesteśmy w trakcie testowania i wprowadzania zmian w naszej sieci. Zmieniamy nie tylko logo Żabki, które funkcjonuje od niemal 20 lat, ale także cały wizerunek sklepów. Placówki pod nowym szyldem działają już w kilkunastu miastach w Polsce i wciąż otwieramy kolejne w nowych lokalizacjach - wyjaśnia Anna Grabowska.

Podkreśla, że w zmienionych Żabkach zoptymalizowano rozmieszczenie produktów tak, by jeszcze bardziej usprawnić zakupy. - Pracujemy nad asortymentem, który dostosowujemy do współczesnego stylu życia. Dlatego w naszych sklepach znaleźć można więcej nowych i zdrowych produktów, inspiracji ze świata m.in.: sałatki warzywne i owocowe, onigiri, napoje i jogurty z chia czy świeże soki oraz więcej dań gotowych, które można podgrzać lub zalać wrzątkiem na miejscu, a w niektórych punktach również zjeść w strefie wyposażonej w stoły i krzesła - mówi przedstawicielka sieci Żabka Polska.

Więcej na portalspozywczy.pl