Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Marka Fit&Easy rusza z loterią promocyjną



pr - 10 listopada 2017 10:40


„Nie prześpij zimy” to hasło rozpoczynającej się 10 listopada br loterii promocyjnej produktów
Fit&Easy. Akcja potrwa do 15 stycznia 2018 r. i obejmie gotowe do spożycia mieszanki sałat,
produkty mono (rukola, roszponka, szpinak, jarmuż) i lunch boxy. Celem działań jest wzmocnienie sprzedaży w okresie świątecznym i przekonanie konsumentów, że warto sięgać po świeże sałaty również jesienią i zimą. Wsparciem loterii jest intensywna telewizyjna kampania sponsoringowa, internet oraz materiały POS.

Bohaterami kreacji są zwierzęta znane ze swojego leniwego trybu życia, które w żartobliwy sposób
przekonują, że nie warto czekać do wiosny, by zadbać o siebie i swoją zdrową dietę. Hasło „Nie
prześpij zimy!” ma zachęcić konsumentów do zmiany nawyków żywieniowych poprzez częstsze
spożywanie sałat. Mechanizm loterii polega na zakupie produktu marki Fit&Easy objętego promocją,
zachowaniu paragonu i zarejestrowaniu się na stronie www.nieprzespijzimy.pl . Codziennie losowane
są atrakcyjne nagrody, które można samodzielnie wybrać lub które zasugeruje rozwiązanie
zabawnego psychotestu. Raz w tygodniu losowany jest voucher na wycieczkę o wartości 10 000 zł.

Kampania reklamowa obejmie sponsoring popularnych seriali i formatów w stacjach: TVN, Polsat,
TVP. Zaplanowano również digital, ze wsparciem w social mediach a także działania in-store -
materiały POS w postaci wobblerów i plakatów. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i jej realizację odpowiedzialna jest poznańska agencja, Albedo Marketing. Planowanie i zakup mediów – Arena Media.

Marka Fit&Easy jest liderem kategorii konfekcjonowanych, gotowych do spożycia, świeżych sałat.
Popularyzacja świeżych warzyw w codziennej diecie, edukacja w zakresie zmiany nawyków
żywieniowych i zakupowych to obszary komunikacji marki. Fit&Easy należy do polskiej spółki Green
Factory.