Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Organic Farma Zdrowia: Zwiększamy powierzchnię handlową, otwieramy większe sklepy



portalspozywczy.pl - 17 listopada 2017 12:27


Przechodzimy w fazę otwierania dużych sklepów, takich, jakie można spotkać w Niemczech, w Austrii, we Włoszech, w innych krajach. W większych sklepach ofertę można zaprezentować w sposób bardziej rozbudowany i kompleksowy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

Jak wygląda obecnie strategia Organic Farma Zdrowia? - Po okresie 10-letniej dojrzałości naszej firmy i jednocześnie spoglądając na rynek spożywczy w Polsce i rosnącą świadomość dotyczącą tego, że konsumenci chcieliby odżywiać się lepiej, zdrowiej, bezpieczniej, rozwijamy intensywnie naszą sieć sklepów, ale i ofertę produktową, którą tam prezentujemy. W związku z tym modernizujemy nasze sklepy – w tym roku zmodernizowaliśmy już kilkanaście sklepów i w kolejnym roku nastąpi to również w pozostałych kilkunastu sklepach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

- W tym samym okresie powiększamy powierzchnię handlową, ale też przechodzimy w fazę otwierania dużych sklepów, takich, jakie można spotkać w Niemczech, w Austrii, we Włoszech, w innych krajach. W większych sklepach ofertę można zaprezentować w sposób bardziej rozbudowany i kompleksowy - dodaje.

- Nie wszyscy wiedzą o tym, że w dzisiejszych czasach można znaleźć odpowiedniki ekologiczne we wszystkich grupach produktowych. Dotyczy to produktów świeżych, co jest siłą naszej firmy - obecnie prawie 60 proc. naszej sprzedaży to produkty świeże – pieczywo, nabiał, mięso, wędliny, warzywa i owoce – coraz bardziej rosnące w zakresie sprzedaży, ale oczywiście dotyczy to też innych produktów - tłumaczy Sławomir Chłoń.

Podkreśla, że obecnie klient może dokonać kompleksowych zakupów ekologicznych w sklepach Organic Farma Zdrowia, ponieważ te produkty są już dostępne, natomiast do tej pory te sklepy były zbyt małe i nie można było w odpowiedni sposób zaprezentować oferty.

Więcej na portalspozywczy.pl