Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Szopi.pl rozszerza ofertę sklepów, z których można zamówić towar m.in. o Empik, Smyk i Media Markt



dlahandlu.pl - 6 grudnia 2017 10:57


Szopi.pl rozszerza ofertę sklepów, z których można zamówić towary o  Saturna i Media Markt, Empik, Smyk i Flying Tiger.  Zamówienie złożone przez internet w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu może zostać dostarczone już w godzinę.

Do tej pory za pośrednictwem Szopi.pl można było kupić głównie produkty z Biedronki, Lidla, Rossmana, Piotra i Pawła oraz aptek i mniejszych sklepów w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu. Zaletą serwisu jest to, że jego przedstawiciel jest w stanie skompletować zamówienie i bardzo szybko – nawet w godzinę – dostarczyć je klientowi.

Przed tegorocznymi Mikołajkami oraz Świętami Bożego Narodzenia start-up rozszerzył swoją ofertę o sklepy z elektroniką, zabawkami oraz perfumami i drobnymi upominkami. Dzięki temu bardzo szybko można zamówić i otrzymać zamówienie z Saturna, Media Markt, Empiku Smyka czy Flying Tiger. Większość z tych sklepów ma własne serwisy internetowe przez które można złożyć zamówienie. Jednak nie zostanie ono dostarczone jeszcze tego samego dnia do odbiorcy.

– To bardzo użyteczne w gorącym okresie przedświątecznym, kiedy brakuje czasu na zakupy, a jednocześnie inne serwisy e-commerce – typowo dające możliwość otrzymania zakupów za 2-3 dni -  mogą mieć opóźnienia. Widać, już, że wzrost ilości zamówień w tym okresie może prowadzić do zakorkowania się kanałów dostaw – wyjaśnia Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl. – Jeśli ktoś nie może sobie pozwolić na czekanie na przesyłkę dłużej może skorzystać z naszej propozycji – dodaje.

Szopi.pl w wielu przypadkach nie ma umowy o współpracy z danym detalistą. Współpracujący z Szopi specjaliści od zakupów pobierają na swoim smartfonie zlecenie od klienta z jego okolicy i po prostu idą do sklepu lub sklepów i robią zakupy tak jak każdy inny klient. Potem od razu dostarczają towar zamawiającemu, co umożliwia bardzo krótkie czasy dostawy. W przypadku wątpliwości lub braku towaru, Szoper dzwoni do klienta i ustala dalszą strategię działania. – W przypadku artykułów spożywczych, gdzie listy produktów są bardzo długie, nierzadko zdarzało się, że Szoper jechał do kolejnego sklepu aby uzupełnić zamówienie – wyjaśnia Irena Kaczor, współtwórca i dyrektor operacyjny Szopi.pl.

Jak działa Szopi.pl? Wystarczy wejść na stronę internetową przez przeglądarkę komputera lub smartfona i już można robić zakupy. Poza sieciami firma obsługuje także pojedyncze delikatesy czy warzywniaki. Klient robi listę zakupów, a specjalnie przeszkolony Szoper realizuje je w imieniu klienta. Można zamówić produkty z więcej niż jednego sklepu podczas jednych zakupów. Jeżeli w danym sklepie brakuje czegoś z listy, przedstawiciel Szopi.pl kontaktuje się z klientem i uzgadnia, co kupić w zamian. Klient może także zadzwonić do Szopera już w trakcie robienia przez niego zakupów, aby wprowadzić zmiany do zamówienia. W ofercie znajdują się także apteki. Wówczas Szoper przyjeżdża dwa razy – po receptę i z zamówieniem. – Jesteśmy chyba jedyną firmą w Polsce, dzięki której można kupić leki na receptę nie wychodząc z domu – podkreśla Marek Noster, współtwórca Szopi.pl.

Zakupy dostarczane są w papierowych, ekologicznych torbach, bezpośrednio do domów. Dostawa jest za darmo jeśli zamówienie ma wartość powyżej 200 zł i nie przekroczy 40 kg.

Szopi.pl to start up, który mocno stawia na technologie. Współtworzy go zespół doświadczonych programistów, po to by uruchomić w Polsce projekt, który w USA i Azji bije rekordy popularności. W pierwszym roku działalności Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 20 000 razy. Firma robi 5 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie.