Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Nowa kampania marki Tymbark - H2Owoc



pr - 18 maja 2018 12:09


Grupa Maspex rozpoczyna nową kampanię marki Tymbark, w której prezentuje połączenie wody i najlepszych owoców w jednym – H2Owoc.

Tymbark H2Owoc to i woda, i sok owocowy – bez dodatku cukru. Przekaz kampanii jest prosty, jak skład nowości od Tymbarku. H2Owoc to innowacyjne napoje w trzech owocowych smakach: Ananas, Malina i Truskawka. Każdy wariant stanowi źródło cennych witamin C lub E.

Oprócz kampanii telewizyjnej, nowość pojawi się w spotach na VOD oraz YouTube, w komunikacji outdoorowej, na citylightach oraz w bankomatach. Wspierać ją będą także działania digitalowe i współpraca z Influencerami. Konsumenci zapoznają się także z H2Owoc dzięki ekspozycjom w punktach sprzedaży.