Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

EEC 2018: Jak skutecznie komunikować się z klientem



dlahandlu.pl - 4 czerwca 2018 10:01


Jak skutecznie komunikować się z klientem w świecie offline? - Jeszcze do niedawna było to stosunkowo proste - komunikacja odbywała się za pomocą różnych kanałów mediowych. Mamy telewizję, prasę, radio, mnóstwo różnych form komunikacji. Ale również one digitalizują się i to bardzo szybko. Przykładem może być retail, który zaczyna używać nowych technologii, by analizować zachowania konsumenta w miejscu sprzedaży - mówi Filip Gieleciński, dyrektor zarządzający spółki Posterscope Polska.

- Technologie pomagają analizować zachowania i posegmentować konsumenta, połączyć te dane z danymi ze świata online i dotrzeć do niego za pomocą spersonalizowanego przekazu: czy to w świecie online czy offline. To już jest ten pierwszy krok, o którym wszyscy mówią pięknie omnichannel i myślę, że to już się powoli dzieje. Kiedy robimy to dokładnie tak samo, z takim samym nasileniem, w kanale online i offline, to skutecznie komunikujemy się z klientem. To bardzo dobrze widać w retailu w naszej części Europy. To jest taki segment, który najpóźniej zaczął się digitalizować, ale nagle zaczęły pojawiać się takie rozwiązania jak np. showroomy w galeriach handlowych (choćby e-obuwie). To trend, który przyszedł do nas z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych i będzie się bardzo szybko u nas rozwijał.