Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Grupa Muszkieterów rekrutuje franczyzobiorców do współpracy



dlahandlu.pl - 5 lipca 2018 10:02


Grupa Muszkieterów poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia sklepów Intermarche i Bricomarche. Franczyzobiorcą Grupy Muszkieterów może zostać każda osoba, która wykazuje cechy przedsiębiorcy i posiada środki finansowe niezbędne do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Warunkiem przystąpienia do Grupy Muszkieterów jest wkład własny w wysokości minimum 400 tys. złotych.

Kwota ta stanowi kapitał zasilający spółkę franczyzobiorcy, która zarządza supermarketem o wielomilionowych obrotach. Nie jest to opłata za licencję lub inna opłata na rzecz Grupy, a kapitał początkowy niezbędny do uruchomienia działalności, który od początku pracuje na wyniki prowadzonej spółki.

Ze strony Grupy Muszkieterów przedsiębiorcy mogą liczyć m.in. na doradztwo prawne, pomoc w wyborze lokalizacji sklepu i opracowaniu jego projektu, a także wsparcie w doborze wyposażenia, budowie placówki oraz przygotowaniu sklepu do otwarcia. Muszkieterów wyróżnia również bliska współpraca pomiędzy właścicielami sklepów, co daje możliwość czerpania z ich wieloletniego doświadczenia.

– Działalność w ramach franczyzy niesie ze sobą wiele korzyści, takich jak m.in. wymiana wiedzy, doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy franczyzobiorcami, działalność w ramach sprawdzonego systemu i pod znanym szyldem oraz efekt skali. Działanie w grupie pozwala również szybciej dostosować się do zmian na rynku i oczekiwań klientów – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.

Każdy właściciel Intermarché i Bricomarché spełnia podwójną funkcję kierowniczą: jest niezależnym szefem zarządzanego przez siebie przedsiębiorstwa oraz pełni funkcję zarządczą w ramach Grupy, odpowiadając za jeden z obszarów działania struktur centralnych (np. handel). Tym samym przedsiębiorcy mają wpływ na kształtowanie polityki Grupy oraz wyznaczanie kierunków jej rozwoju.

Członkowie Grupy podejmują też działania dobroczynne na rzecz społeczności lokalnych. Są to m.in. zbiórki krwi, badania mammograficzne, współpraca z bankami żywności czy budowa placów zabaw.

Jak wynika z raportu firmy doradczej Profit System oraz portalu Franchising.pl, w Polsce działa już blisko 76 tys. punktów franczyzowych, a do końca roku ich liczba powinna wzrosnąć do 78 tys. W 2017 roku liczba sklepów i punktów usługowych działających w modelu franczyzowym w naszym kraju zwiększyła się o 4 365 w porównaniu z rokiem poprzednim. W 2016 r. wzrost wyniósł blisko 3 tys. punktów.