Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Flagowy salon Gatty w Złotych Tarasach



dlahandlu.pl - 9 sierpnia 2018 11:33


9 sierpnia w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie, Gatta otworzyła swój nowy, flagowy salon. Dla klientek marki stworzona została zupełnie nowa przestrzeń.

Zupełnie nowe miejsce na modnej mapie stolicy powstało w jednym z najbardziej znanych centrów handlowych w Warszawie. GATTA posiadała tam już swój salon, a teraz zainicjuje nową odsłonę. Zmieniła się zarówno powierzchnia, jak i lokalizacja.

Klientki mogą cieszyć się kolekcjami marki GATTA w znacznie większej niż dotychczas, bo 120-metrowej przestrzeni. Nowy salon położony jest na poziomie zero, tuż obok Costa Coffee.

– To miejsce stworzone z myślą o kobietach i zaprojektowane tak, aby czuły się one swobodnie, jednak przytulnie i bezpiecznie. Klimat buduaru, doskonale wpisującego się w temat świata kobiecej bielizny, jednocześnie seksownego, jak i tajemniczego, podkreślił wystrój salonu. Kryształowy żyrandol, duże lustra w złotych ramach, a także pozwalająca wydobyć pełne piękno produktów wszechobecna biel, czy wygodne różowe pufy to tylko kilka wyznaczników klimatu nowego flagowego salonu GATTY – powiedziała Anna Gołębicka, doradca zarządu.

Do butiku zapraszają olbrzymie witryny, w których zobaczyć można manekiny prezentujące najnowsze trendy kreowane przez markę. Nowy flagowy salon to miejsce, w którym kobiety mogą znaleźć wymarzoną i idealną dla siebie bieliznę, najmodniejsze rajstopy, ubrania i dodatki, w wyborze których pomogą wyspecjalizowani doradcy.

Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w ponad 140 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie.