Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Desperados w kampanii wykorzystuje chatbota



dlahandlu.pl - 3 września 2018 09:15



Desperados Nocturno w ramach kampanii „Bo chcemy poczuć więcej” uruchomił chatbota, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzyczny bit.

Kampania z botem dostępnym w aplikacji Messenger wystartowała 20 sierpnia i potrwa do końca września. Każdy, kto rozpocznie rozmowę na stronie www.messenger.com/t/desperados.pol lub korzystając ze smartfona, może nagrać swój okrzyk, który po chwili zostanie wkomponowany w muzyczny bit i odesłany w ciągu kilku sekund do użytkownika jako spersonalizowany kawałek.

Konsumenci, którzy odbiorą kawałki ze swoim okrzykiem mogą dodatkowo wziąć udział w konkursie. Aby zawalczyć o jedną z nagród należy przesłać w konwersacji krótkie video, na którym uczestnik otwiera Desperados Nocturno. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone personalizowanymi koszulkami TURBOKOLOR, trampkami Vans lub torbami. Zwycięzcy otrzymają nagrody z odwzorowaną linią swojego okrzyku, który zarejestrowali korzystając z chatbota.

Kampania Desperadosa Nocturno obejmuje działania we wszystkich kanałach: telewizja, digital, Social Media, sampling oraz komunikację PR.

Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom, a sampling przygotowała agencja Brave. Za komunikację PR odpowiada Agencja Roots.