Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Zdrovo od Ferm Woźniak rozszerza ofertę jaj



dlahandlu.pl - 3 września 2018 14:33


Fermy Woźniak pod koniec ubiegłego roku po raz pierwszy wprowadziły na rynek własną markę jaj – Zdrovo, w popularnej wśród konsumentów klasie wagowej M. Obecnie, w stałej sprzedaży znajdują się także jaja w rozmiarze L i XL oraz okolicznościowe edycje specjalne.

Krajowy lider w produkcji jaj konsumpcyjnych wzbogaca oferowane portfolio o nowe produkty z chowu ściółkowego od kur karmionych zbożami z polskich pól. Jaja klasy jakości A są dostępne w opakowaniach 20, 10 i 6 szt. Dla wymagających przygotowano także propozycję w rozmiarze XL z chowu klatkowego wzbogaconego pod nazwą Luksusovo.

Na półkach sklepowych pojawiły się także edycje specjalne z okazji Świąt Bożego Narodzenia, karnawału i Wielkanocy, a także wakacyjna odsłona marki pod hasłem Urlopovo. Oferta okolicznościowa dostępna jest w obu systemach chowu – dostosowana do wymagań detalistów.

 – Stawiamy na walory smakowe, tym bardziej że samodzielnie wytwarzamy wysokogatunkową paszę. Dbamy także o najwyższe bezpieczeństwo produktów poprzez realizowanie założeń certyfikacji IFS i BRC, a także naszego autorskiego systemu EGGiDA. Rozwój oferty Zdrovo pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów handlowych i konsumentów, a także, dzięki ciekawej identyfikacji wizualnej i grze słów, budować wokół nich pozytywną atmosferę i tym samym wspierać wzrost konsumpcji jaj w Polsce – powiedziała Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Woźniak.

Kolejna odsłona Zdrovo – Narodovo, podkreślająca polski charakter, została przygotowana specjalnie z okazji 100-lecia niepodległości, aby trafić na półki sklepowe w listopadzie.