Krajowy lider w produkcji jaj konsumpcyjnych wzbogaca oferowane portfolio o nowe produkty z chowu ściółkowego od kur karmionych zbożami z polskich pól. Jaja klasy jakości A są dostępne w opakowaniach 20, 10 i 6 szt. Dla wymagających przygotowano także propozycję w rozmiarze XL z chowu klatkowego wzbogaconego pod nazwą Luksusovo.
Na półkach sklepowych pojawiły się także edycje specjalne z okazji Świąt Bożego Narodzenia, karnawału i Wielkanocy, a także wakacyjna odsłona marki pod hasłem Urlopovo. Oferta okolicznościowa dostępna jest w obu systemach chowu – dostosowana do wymagań detalistów.
– Stawiamy na walory smakowe, tym bardziej że samodzielnie wytwarzamy wysokogatunkową paszę. Dbamy także o najwyższe bezpieczeństwo produktów poprzez realizowanie założeń certyfikacji IFS i BRC, a także naszego autorskiego systemu EGGiDA. Rozwój oferty Zdrovo pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów handlowych i konsumentów, a także, dzięki ciekawej identyfikacji wizualnej i grze słów, budować wokół nich pozytywną atmosferę i tym samym wspierać wzrost konsumpcji jaj w Polsce – powiedziała Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Woźniak.
Kolejna odsłona Zdrovo – Narodovo, podkreślająca polski charakter, została przygotowana specjalnie z okazji 100-lecia niepodległości, aby trafić na półki sklepowe w listopadzie.