Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

OSM Piątnica z kampanią "Z Piątnicy, no bo skąd"



dlahandlu.pl - 5 września 2018 11:20


Z początkiem września OSM Piątnica rozpoczęła promocję produktów pod hasłem "Z Piątnicy, no bo skąd". To główny element nowej platformy komunikacyjnej, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości. Autorem koncepcji kreatywnej, w ramach której powstały m.in. spoty TV, jest agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot oraz we współpracy z domem produkcyjnym OTO Film.

Jako pierwsza startuje kampania ATL i digital, promująca flagowy produkt marki – Serek Wiejski.

Spot kręcono na Podlasiu, skąd pochodzi mleko wykorzystywane do produkcji wszystkich wyrobów OSM Piątnica. Na ekranie zobaczymy Panią Eugenię, mówiącą z autentycznym lokalnym akcentem. Główna bohaterka kampanii podkreśla przywiązanie do wyrobów pochodzących z jej regionu, jednocześnie podsumowując swoją rekomendację hasłem "Z Piątnicy, no bo skąd". W tej konwencji stworzona została cała platforma komunikacyjna marki.

Kampania promująca Serek Wiejski potrwa do końca września, ale marka już zapowiada kolejne kampanie, w których zaprezentuje inne grupy produktowe w oparciu o te same wartości i hasło przewodnie „Z Piątnicy, no bo skąd”.