Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Voice Contact Center ma umowę z Coca- Cola HBC Polska na obsługę klientów B2B



dlahandlu.pl - 12 września 2018 11:21


Voice Contact Center uruchomił kolejny projekt z zakresu obsługi klienta. W ramach współpracy z Coca-Cola HBC Polska spółka z Grupy OEX realizuje działania z obszaru wsparcia sprzedaży skierowane do odbiorców biznesowych.

Kontrakt obejmuje prowadzenie sprzedaży w kanale B2B, współpracę z przedstawicielami handlowymi oraz budowanie relacji z klientami. Konsultanci Voice Contact Center odpowiadają także za działania edukacyjne, obejmujące informowanie o nowych produktach i promocjach organizowanych przez Coca-Cola HBC Polska.

W ramach współpracy z Coca-Cola HBC Polska konsultanci Voice Contact Center ukończyli m.in. szkolenie z zakresu obsługi systemu ERP, który jest wykorzystywany podczas realizacji projektu.

Projekt dla Coca- Cola HBC Polska jest realizowany w warszawskim centrum operacyjnym Voice Contact Center.