Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Pepsi reklamowana w puszkach z dawnych dekad



dlahandlu.pl - 18 września 2018 09:29


Do sprzedaży trafiły puszki i butelki Pepsi z oprawą nawiązującą do opakowań tego napoju z sześciu poprzednich dekad. Wspiera je kampania reklamowa nawiązująca do tegorocznej edycji „Wyzwania smaku”.

Limitowana edycja Pepsi obejmuje puszki i butelki z sześcioma różnymi grafikami przypominającymi opakowania, w jakich napój był dostępny w kolejnych dekadach od 1940 do 2000 roku.

Takie opakowania będą w sprzedaży do grudnia. Wspiera to kampania reklamowa informująca też o wyniku tegorocznej akcji „Wyzwanie smaku”.

Działania reklamowe zaczęły się 17 września i potrwają do połowy listopada. Obejmuje telewizję, kina (Helios i Cinema City), internet oraz punkty sprzedaży. Za obsługę marketingową Pepsi w Polsce odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja spotów), Artegence (działania w internecie), Pink Pepper Media (materiały POS), Media Direction OMD (planowanie i zakup mediów) oraz Questia (działania public relations).