Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Maciej Zakościelny w kampanii Wyborowej



pr - 18 września 2018 10:40


O znaczeniu budowania więzi przypomina Wyborowa od Mistrza, której serce zostało stworzone przez prawdziwego rzemieślnika. Marka we współpracy z Maciejem Zakościelnym zwraca się ku korzeniom nawiązywania przyjaźni – rozmowom przy najlepszej platformie społecznościowej – przy stole.

Wyborowa od Mistrza oraz Maciej Zakościelny zwracają uwagę na to, że rozmowa przy wspólnym stole to najbardziej uniwersalny kontekst budowania relacji, który funkcjonuje podobnie jak platforma społecznościowa, a nad wieloma komunikatorami ma nawet niejaką przewagę a powstała jako pierwsza ze wszystkich. Przy stole możemy bowiem nie tylko wymieniać się opiniami w trybie rzeczywistym, dzielić materiałami, pokazywać innym to, co nam się podoba; nie ograniczają nas przy tym żadne filtry czy blokady. A reakcje na „profilówki” zmieniane w tzw. real time są natychmiastowe – nasi kompani spotkań nie muszą sięgać do smartfonów, aby wyrazić swoje opinie. Widać ich reakcje gołym okiem. Zaletą stołu społecznościowego jest także niezwykle sprzyjający kontaktom intuicyjny interfejs. Stół – dosłowna i metaforyczna platforma społecznościowa jest miejscem nie do zastąpienia – w naturalny sposób zrzesza wokół siebie ludzi i inspiruje do zacieśniania więzi w duchu serdeczności i gościnności, w dziedzinie której Wyborowa jest prawdziwym ekspertem.

– To co najlepsze w spotkaniach – emocje, bliskość, dzielenie się doświadczeniami, jakość tak spędzanego czasu – to esencja marki Wyborowa.  Wódka Wyborowa od Mistrza to idealny świadek tego, co dzieje się podczas wyjątkowych chwil przy wspólnym stole. Wierzymy, że autentyczna rozmowa to we współczesnym świecie wartość nieprzemijająca, nie do przecenienia. To forma komunikacji, która budzi emocje i  nie da się zastąpić niczym innym. Idąc z duchem czasu, chcieliśmy nawiązać do social mediów, które w ogromnym wymiarze nas angażują. Koncentracja komunikacji wokół stołu jako  platformy społecznościowej, którą zna każdy z nas, o którym i przy którym rozmawiamy jest puszczeniem oka do konsumentów – mówi Mikołaj Szymborski, Brand Director, Hosting Brands Wyborowa / Polish Vodkas International & Domestic / Wines.

Działania w ramach komunikacji Stołu społecznościowego realizowane są w Internecie, gdzie swoim zasięgiem obejmują social media (Facebook oraz Instagram). Kampania potrwa do końca tego roku.