Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Ambitne plany expondo: Rekrutacja w Polsce, ekspansja do USA i Australii



dlahandlu.pl - 20 września 2018 12:52


Działająca w Zielonej Górze firma expondo otwiera szeroką rekrutację w Lubuskiem. Globalny gracz branży e-commerce z polsko-niemieckim rodowodem zwiększa swoją obecność w Polsce i już planuje ekspansję do USA, Nowej Zelandii i Australii.

Działająca od 2008 roku w Zielonej Górze firma expondo, jeden z liderów rynku B2B (business to business) w sektorze e-commerce, otwiera szeroką rekrutację w regionie - na terenie województwa lubuskiego firma poszukuje ponad 100 pracowników.

Firma, zajmująca się produkcją i sprzedażą specjalistycznych artykułów własnych marek dla profesjonalistów branż, takich jak HoReCa, przemysł i budownictwo, poszukuje: menadżerów, analityków, prawników, grafików, fotografów, kupców, magazynierów, specjalistów ds. kadr
i płac, ekspertów sektora CSR oraz marketingu. Oferta skierowana jest do pracowników różnych szczebli: asystentów, specjalistów, kierowników i dyrektorów.

– Poprzez otwarcie szerokiej rekrutacji w Lubuskiem chcemy zwiększyć swoją obecność w Polsce. To ważny i perspektywiczny rynek dla branży e-commerce dedykowanej profesjonalistom – mówi Waldemar Moss, współwłaściciel expondo.

– Nasza firma ma polsko-niemiecki rodowód – została założona w Niemczech, ale obaj  z Waldemarem mamy polskie pochodzenie, doceniamy potencjał drzemiący w Polsce i Polakach, dlatego chcemy zdecydowanie postawić na ten rynek – dodaje Piotr Stach, współwłaściciel expondo. – Obecnie działamy na 28 rynkach europejskich. Poprzez rekrutację chcemy zaprosić do wspólnego zarządzania - pośrednio i bezpośrednio - z Zielonej Góry sprzedażą naszych produktów w Europie. Oferujemy wiele ciekawych możliwości dla pracowników różnego szczebla – dodaje Piotr Stach.

Działania rekrutacyjne w Zielonej Górze expondo wspiera kreatywną kampanią marketingową. Na ulicach Zielonej Góry pojawiły się billboardy z hasłami „Twój nowy horyzont. Bezpośrednio z Zielonej Góry do… Paryża, Londynu i Rzymu”. 
– Nasza kampania zbiegła się w czasie z ogłoszeniem przez włodarzy województwa lubuskiego
i zarządców Portu Lotniczego Zielona Góra – Babimost planów dotyczących przetargu na realizację lotów do pięciu wybranych miast europejskich. Dziś możemy potwierdzić, że to expondo stało za tajemniczą kampanią wizerunkową, a zapowiedzi włodarzy zbiegły się z nią w czasie – mówi Jacek Powałka, Head of Marketing w expondo.

Zespół expondo od 11 lat stabilnie buduje największą platformę sprzedażową marek własnych: Royal Catering, Goldbrunn, MSW Motor Technics, Physa, Stamos Welding, Steinberg, Ulsonix na 28 rynkach Europejskich. Od lat firma notuje 50% wzrost rok do roku i planuje dalszą europejską ekspansję zwiększając udziały w rynkach swoich czołowych brandów.

– Poszerzając horyzont i obecność expondo w Polsce szukamy lojalnych i zaangażowanych specjalistów, mających ambicje realizowania odważnych i nieszablonowych działań. Wierzymy, że sukcesy osiągniemy dzięki połączeniu innowacyjnych pomysłów naszych pracowników, ich wysokiej motywacji oraz sprawnie funkcjonującej organizacji – mówi Waldemar Moss.